sista dagen på sommarlovet 2011

så vad jag med pontus! ♥
och vi kollade på någon film om och om igen xD
så idag har jag bara varit med han och jah hann inte med att blogga..
HAN var så gulllig, jag fick låna ett batteri av han så nu har jag 2 st ;)
så när vi är och tältar i 2 nätter så kommer jag ha batteri!
asså till min mobil! x))
så gulligt!♥
Nu snart så ska jag duscha & ladda skoldatorn så att den är laddad tills imoron!
ska säga attt jag inte är de!
jag kommer vara hur trött som helst! :(
inte braaa!!
men vi skulle tp bara vara ute imorrgon...
ganska bra!:)))
haha aja
men vi hörs!:*
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Tack detsamma! Hoppas du får en bra dag :)

2011-08-22 @ 10:52:17
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Malin Luomaniemi :*

Sjukt fin och älskar att läsa din blogg! (avensjuk)

Men iaf så får du gärna kolla in min blogg och släng gärna en kommentar ifall du orkar :)

www.luomaniemi.blogg.se



Ha det bbäst :*

2011-08-22 @ 14:09:49
URL: http://luomaniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0