läs å kommentera! =)

hejhej!
nu har jag fixat mejj och kevin kom på besök! :) var jäätte längesen jag träffade han!
igår så var vi hos nån som jag inte kommer ihåg va hon heter x) men vi kollade på en hund iaf! stannade där hela dagen så jag hann inte blogga i går, elle vi kom kanske runt 8 och  då skulle vi kolla på basket fast dom hade ingen idag varken tjejerna eller killarna. Så vi drog hem och kolllade på Bratz filmen ! x)) haha jag gilllar den faktigst.
nu vet jag inte vad som händer idag. inget som är planerat, typ alla drog till göteborg idag så jag vet inte riktigt va vi andra ska hitta på ! :) kanske drar ut elle  nåt!! :*
kanske bloggar mer senare!
aja vi höres!:*
puss!

Kommentarer
Postat av: Iqra

SV:De bra här :)

2011-08-17 @ 13:43:31
URL: http://catchmeifucan.blogg.se/
Postat av: sannaaa

gud så fin du är!

2011-08-17 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0