fixad och klar! :))

hahaha tyvärr så har jag ingen ny bild^^ haha menmen!
just nu så regnar det ute.. inte alls fint väder.. och inte har jag kunnat sova heller inatt. typ la mig runt 2 halv 3. sen vare någon som hade kommit in i rummet där jag sov, och tagit en madrass som låg vid mig, haaha sen hade han lagt sig på golvet och han snarkade satan... haha så jag har inte alls kunnat sova inatt!! ^^

just nuh så har jag precis lockat klart håret, eller ska man säga våga? vettefan! men iaf och så har jag typ en klänning på mejj!! :D känner mig nöjd med denna outfit! :)
och jag vet inte hur denna dag kommer sluta! ^^ :D

och i går så såg jag typ på 2 stycker sugiga filmer, typ handlade om framtiden.. hahah dom sög verkligen, och sen så såg jag på en film som jag hade redan sett... vart as trött av att bara kolla på tv ! x))

Kommentarer
Postat av: Iqra

Allt bra? :)

2011-08-16 @ 19:46:59
URL: http://catchmeifucan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0