byee!!

nu drar jag snart ut och möter Eveliina, sen ska vi bara gå runt
tror jag. Vet inte riktigt när jag kommer hem, kanske inte hinner
blogg då, så jag tänkte bara skriva lite snabbt om mina dag
Det började med att vi hade idrott och vi hade dubbel timme,
sen lunch, då träffade jag älsklingen, sen 10 i 12 så hade jag No
vi snackaom kroppe, jätte trökigt,
sen hade jag eller vi min klass hade svenska, då satt vi och skrev om
lägerdagarna när vi tältade...
efter de så hade vi matte sista timmen, då hade vi inte vanlig matte
utan nåt som man ska räkna ut på ett papper.. jag och hanna fattade ingenting xD
med det var lätt om man visste hur man skulle göra !:p hahah!! :)) aja
det var min dag,

när jag kom hem så åt vi tårta för att Erik min lille bror fylller 8 år idag! :)
Grattis till han då. men nu ska jag inte skriva meer!

vi höres!:*
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0