visste ni att...

jag nyss dumpat av pontus här utexD haha närrå han skulle hem, så
nu sitter jag och mumsar i mig flingor med choklad i!♥
kollar på tv och ska snart hoppa in i duschen!! D:
När Pontus va här så kollade vi först på en film ett litet tag innan
idol börja, då kolla vi på de!!  :)
najjs vaa??? :D
hahaha och snart ska jag...hihi juste, ska sova!! :D för jag var typ jätte trött i morse för att det var så mörkt ute, och då orkade jag inte gå upp, därför ska jag sova tidigt nu så att jag kommer upp ändå! ^^
vi har idrott imorgon,, så jag måste packa idrott's kläderna! :D
annars har jag inget speciellt tills imorgon, utifall ni vill veta! :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv !! ♥
men vi hröres i morgon! :*
GOD NATT!◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0