chiill hemma, nyss kommit hem från köping


det blåser verkligen jättee mycket ute, inte alls skönt att vara ute då,
dessutom vad jag och Evelina i Köping i dag , där blåsde det inte lika mycket, men de var ändå kallt:-S
vi skulle fika när vi kom dit, men de vart ju inget, jag var verkligen jätte sugen på att fika, men vi köpte choklad på Ica så åt vi det när vi satt i buss1. så vi fikade inte, utan gick runt i alla affärer tillslut drog vi in på hemköp där jag köpte en Fanta, sen drog vi in till dansen, de är ju alltid lika kul när vi springer in för vi vill ha samma plats ;-)
men jag lyckas alltid få den. men Ejpor tar duschen som vi båda vill ha, men HAHA, den var trasig idag , och de visste inte hon! rätt åt henne :-) Hon sprang verkligen som en galning för att komma dit först...
ahjaa, alltid lika kul när vi är där. Nu har jag kommit hem och precis ätit, sitter och pratar i telefon. Ska snart byta om och lägga mig i sängen för att kolla på tv ! :-)
verkligen jätte trött, somnade till och med i buss1 dit, E>jpor påstår att jag pratar i sömnen, men de gör jag inte ;-)bara för vi lyssna på musik, och jag sa byt påstod hon att jag prata i sömnen, hon är inte klok den människan.
men ska kila nu, pussss

Kommentarer
Postat av: eivi

hahahahha idiot,du som alltid är så ego att du ska ha alla sakerna,jag är snällare än dig:-(

loveu♥♥♥

2011-11-30 @ 22:14:48
URL: http://umorismo.devote.se
Postat av: Jonnie

nje idag har varit en riktigt tråkig dag, bara massa möten o skit

2011-11-30 @ 23:18:48
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Sara

Okej :) Min dag var fin :)

2011-11-30 @ 23:35:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0