hur lyckas jag??! :o

Min dag har inte varit som den brukar. Just torsdagen är typ lite konstig, för vi har sovmorgon varannan torsdag, och när vi inte har de så har vi typ idrott -.- och denna dag hade vi idrott, dock får vi senare lunch eftersom vi ska ha slöjd efter de. så då har vi lunch runt 12-13... Jag har träslöjd och vi håller på att göra ett handtag till en kniv. och man skulle ha en träbit som man skulle slipa och en massa, sen något horn som jag inte kommer på jag det heter. men jag skulle ha en tjock sån, när jag hade slipat den svarta hornet så jag kunde se mig själv i den slipade jag träbiten. men då eftersom jag skulle ha hornsaken sne så hade jag gjort fel, jag hade gjort ett extra jobb -.- jag vart typ tokig på Mick som är våran lärare. Han trodde inte att jag hade ett sånt horn, så han sa fel till mig -.- men det ordnade sig! =)
men när jag skulle borra i horn saken hade han gått igenom att man skulle ta försiktigt så att borren INTE fasnar i hornet, utan dra upp och ner flera gånger..  och då lyssnade jag apnoga, men sen när han sa att jag skulle borra igenom horn saken glömde jag att han sa att man skulle göra försiktigt, så jag borra rätt igenom... när jag skulle dra upp den så hade den fasnat!!
gissa om jag vart tokig? jag ville vekligen inte hålla på att göra en ny och slipa på den igen.. så vi försökte ta loss den men lyckades inte... =( så vi ska försöka nästa gång. och jag hoppas verkligen på att den gr att ta loss! :D
när jag kom hem så letade ja efter en madrass typ som jag inte lyckades hitta. runt 7 kom ejpor hit så gick vi upp på vinden och det var jätte läskigt xD
såg typ ut som i rec filmen xDD hahah
men vi lyckade inte hittta den, så vi sket  i den och drog ut :D
och jag hade dock vantar och mössa på mig! =)
var jätte skönt att ha det nu när det blir kallt på kvällarna! =)
och imorgon ska jag på konfirmation's läger typ? =)
haha aa kanske inte kan skriva på kvällen. gör kanske något när jag kommer hem och kanske i skolan . men nu ska jag typ sova så jag orkar att gå upp imorgon.
har typ varit jätte trött att gå upp på morgonen så jag ska lägga mig lite tidigare :)

men vi höres!:*
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0