har inget att göra!! :(

åh, jag sitter verkligen och trökar framför datorn! x)
har verkligen inte kul nu!
känns som om jag inte har nåt liv!
väntar på att evelina ska ringa mig för hon ville prata med mig! :D
happy girl.
håller på och väljer vad jag ska ha på mig imorgon, å ja pallar f*n inte att de ska regna imorn igen-.-
har gjort det jätte länge nu! så nu får fane mig solen ta och komma fram!! =P
kanske kommer en outfit bild imorgon, kanske inte hinner lägga in den på datorn på morgonen för jag sitter sällan vid datorn då xD
Åh piss, imorgon har vi engelska och vi ska läsa en text och översätta den, dock så har jag inte tränat på den.. Kanske bara läst igenom den ett par gånger, men bara översätt en gång, och det var idag i skolan med orre! xD
men det är lätt att översätta bara man vet vad man läser på engelska så brukar de gå (y'
tur nog har vi inga verb som vi ska kunna, för det hade vi till's igår.. vi får typ läxor av han varje vecka på engelskan, typ verb från torsdagen till tisdan och sedan en text som vi ska kunna vill nästa torsdag, asså schiet?
Dagen idag har inte alls varit som den brukar...känner mig trött på¨några personer som strör mig rejält just nu -.- tur nog så pratar jag inte med dom! :D utan som skriver till mig som värsta p12:or -.- fyfaan vad jag stör mig på de, lixom väx upp?!=p
och dagen var faan skiitta lång -.- typ varjeminut gick as segt,tur nog så fick vi sluta 20 minuter tidigare så jag kunde åka 3 bussen hem, slapp vänta i typ 1 timma! :D och imorgon går jag till 4! :((((
Orkar verkligen inte det..
men nu orkar jag inte skriva mer :)


men vi höres!:*
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0