puss hej levepastejjh :D hahahahha



såå, bjuder på dessa bilder!:) nu ska jag snart dra till busssen, och åka till köping med Evelina. Imorgon blir det att dra till skolan... de känns som om jag har otur med vädret, för nu när jag har varit sjuk har det varit fint väder, och när jag ska tillbaka till skolan ska de regna lite och vara molnigt... kuuuuul -.-
hihi känner mejj nästan jätte stressad men har packat allt och är klar har 20 min kvar, eller den kommer typ 4 och jag går typ 20 min innan också! xDD
thihi då missar jag det ialla fall inte!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-10-06 @ 17:52:44
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0