min dag i lång text! hahah !:D

tjoo!! nu håller jag på att fixa mejj, min syster  sitter inne i mitt rum å vill lyssnar på musik, så valde jag att lyssna på Linni! :) då babblade vi upp om man är transa eller transexuell, och de gjorde att jag fick gå och säga till mamma att jag hade rätt om de, men min syster vart typ tokig på mig så hon gjorde samma sak x)
Okejokej, visst vare jag som hade fel men jag tyckte att jag hade bättre svar på de iaf... !:)
Senare ikv drar jag in till stan med ejpor, chillar där sen drar vi hem igen!:D'
hhehe, min dag idag har bara varit tråkig, bara varit hemma och kollat på tv lite, sen har jag setat vi datan, håller på med något spel på fb som man gör klänningar! :)♥
haha jag tycker de är skiita kul! men nu måste jag vänta i typ 7 timmar för att en klänning ska bli klar och en annan i 5 timmar! :( skiit drygt, så nu gick ja typ nyss ifrån de och ska kanske snart sminka mejj. Har inte haft något smink på mej idag eftersom jag bara varit hemma så tyckte jag att jag inte behövde ha smink! :D
haha, jag lärde mamsen hur man använder spotify, nu har hon typ lyssnat på de hela dagen! x)) haha sen kommer de upp på fb att hon lyssnar på elov o beny från typ min lista! hahaha!! :) tur att någon gillar min smak! ♥
hhaah men nu tänkte jag kanske ssminka mej sen packa saker som jag ska ta med mej när vi ska dra, ska bland annat ha med några filmer och så! ♥
vad ska ni göra idag då?:)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

Hej tjejen! Du har en grym blogg :) Älskar din header!

2011-10-03 @ 13:48:24
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0