lördags mys:-)


Idag har jag varit med älsklingen, snart ett halv år med han!♥
kom ungefär nyss hem och sitter vid datan och kollar på tv nu!:-)
Blir nog de resten av kvällen också!
Jag har typ inte haft tid att blogga på ett litet tag, men igår var jag på Lindgården,konfirmationen ni vet ;)
vi gick igenom bibeln och sen drog vi ner till kyrkan där vi fick ha ögonbindel på oss och bli styrda av assarna. Då gick vi där inne med ögonbindel och fick känna på lite saker i kyrkan och bla. dop vatten.:-) Själv så är jag  inte döpt så jag kommer du att döpa mig så småning om xD hihi
Vi avslutade med mässan eller vad de heter när vi tog bröd och doppade i vin :-)
Idag skulle vi också vara där men jag kände att jag ville ha sovmorgon, så jag kom inte x)dessutom histar jag så mycket, så de är bara pinsamt x) för jag gillar verkligen inte att ta hostmedicin, så jag hostar ju!:/ lite törligt men men!
Hoppas eran dag har varit bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0