förlåt mitt dåliga bloggande, men jah har mina skäl

har haft lite fullt upp nu med bloggandet, men försöker blogga så fort jag får tid för de!
har ni haft en bra dag?
jag sitter på Svenskan och vi håller på med att skriva en "cv" , å jag är klar med den, väntar på att vi typ ska få sluta... vi slutar 3 idag ist för 4, vi slapp engelskan idag, GANSKA chill! hoppas jag kommer med bussen som jag kanske inte kommer göra!:(så jag kommer ändå få vänta i typ 1 h och 20 min -.- så *** sugit !!!
men ska typ packa ner datorn i dataväskan, sen läsa lite iinnan vi får sluta då...
hur har er dag varit??:)

Kommentarer
Postat av: Ida

fullt upp idag ? =)

2011-10-25 @ 15:34:56
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0