roligt å pinsam dag!:)

har så sjukt ont iarmen. kan kanske vara när jag fick en tjock träbit eller vad man nu ska säga. så jah kan knappt röra på den ;s
Och idag var vi lediga ifrån skolan så jag, sandra, emelie, madde och evelina drog till v-ås ! (h'

De roligaste och pinsamaste var nog när jag madde eve skulle dra ifrån BikBok. Och madde gick ut först, sen gick jag och eve, å när vi gick så började det pipa, eller a. Som tur så var det inte mycket folk där inne. men sen fick vi gå om de och en massa x))
och när jag testade en ring, och den fasnade på mitt finger så jah fick typ blodstopp och en massa, så eve försökte dra och dra x) i affären.... ;s



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0