love it!:-)

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!!!
Jag älskar verkligen " sweet liquoreice" . Och min mamma o pappa hade vart på kryssning och kommit hemidag och köpt sån te mig! :-D
(roligt att veta? ;p)


Idagen idag!
Allt började med att Ewe å jah åkte in till stan, träffa Sofi. Sen kollade vi på Matildas uppvisning! (yy'
Sen kom väl krisse, simone och lina :-)
Efter uppvisningen så drog, jah, ewe, sofi, lina å matilda och typ chilla lite överallt ! :-I
sen när jag och ewe skulle dra hemmåt, så kom ewe på när vi typ va halvägs hem, att hon inte hade sin mobil. så ringde matilda å sa att hon hade den m.m Men allt ordna sig å ewe fick sin mobil! :-D
Men de har varit en super rolig dag! ;-)
me jag vill inte få äckliga kryp på mig då! ;<


Puss!

Kommentarer
Postat av: simone

vad gott :d

2011-05-13 @ 15:28:15
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0