jah hatar fisk? ;o

okej, bilden får duga! :D
idag har vi haft nån os dag, som vi ska ha dom sista dagarna innan vi får lov?
snacka om att jag verkligen HATAR att fiska? tur nog så skulle inte jag göra de.
men de vart så att jag fick följa med och kolla.. och de slutade med att jag fick fisk på mig, och typ luktade fisk +o( jah som hatar fiskar ! -.- verkligen taskigt av jonte!
sen så färgade jah håret på pontus, jah som är kung på de! :-D vart ju fint.. :)
sen när jag typ komhem så typ somna jah? ;o haha!!

just nu så sitter jag och kollar på kläder m.m. har verkligen trååkigt! nån social? messa! :-D
och imorhon efterskolan drar jah till borlänge! :-DDDD


vi höres!:*
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0