ggalna jaah'

aaaa!! Galen dag idag.. allt började ju med att jah försov mig.. Så ja fick skynda mig för att hinna med bussen, fast när jag kom utanför dörren så kom jah på att jah var tvungen att sätta på mig min tjocktröja, så då stannade ja ju mitt på gatan för att sätta på mig den. När ja hade gjort de så såg jah ju bussen komma. Fick ju skynda mig (aa' fast ja kom på den! (y'

Senare på dagen efter lunch så hade vi prov på engelskan. Fast jah tyckte att de gick bra. Bara att hoppas att danne också tycker de xD Och ja vart färdig me nån  sak på syslöjden, så nu ska ja börja göra shorts eller så me matilda! :) fast hon har redan börjat, men bara att ja hänger påå!:-)

Och nu sitter ja bara hemma och chillar, kom hem för ett tagsen. Vettefan inte va jag ska göra senare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0