ggaleet'

AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Fick nyss ett sms av elin där det stod : emelie! det ringde igen! det dära din röst!..

Omg det skrämmer mig!

För nä vi var hemma hos eve, så skulle ja och nåra andra ut bara, så var elin, och resten av brudarna inne. Då ringde nån på dolt nummer till eelin, och bara sa " mm....aaa... så kan de va... " . Och de var lixom min röst som sa de :s Och matilda bah sa : men emelie, ge dig! den bah : mm..aaaa...så kan de va..." då typ la hon på...  Och vi var ju ute, så jag ringde ju inte. Det visste dom som va med mig.

och sen när vi skulle kolla vem de var som hade ringt så STOD DE ATT JA HADE RINGT !:o

Och ja ringde nyss elin igen, fast ja inte har pengar på mobilen. asså de är inte jag som ringer, vettfan inte va de är helller.

omg! ja vet inte va de är för nå som ringer!!! Och de är ju min röst, som bara ringer elin, har gjort de 3 ggr nu :O omg blir galen på detta!! :P


Kommentarer
Postat av: po..

jag vet

2011-02-26 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0