wö! de snöaaar:)


haha godmorgon!:)
vaknade för ett litet tagsen , och så sa mamma när jag gick till köket att vi har haft besök idag! då fråga jag av vadå, då berätta hon att Erik(lillebror) hade sprungit till köket när han satt och spela och sa "kom fort, det är något orange som drar i någontin!!! tillslut gick dom och kolla vad det var, då vare en RÄV som tagit våran MATTA som hängde ute, räven var halvvägs ut till skogen från våran tomt x))
usch! en sabbräv vare tillochmed, BLÄ BLÄ BLÄ!
Blir att fixa mig idag, utifall jag och Evelinaa drar in till stan och är med nåra idag!:)
sen blire att baka kanske? :)
jätte skönt att de bara vräker ner snö, verkligen väntat på den ! och nu ÄNTLIGEN så snöar det!! :-D

men nu ska jag typ rensa min garderob, så man kan köpa in nytt :)

Kommentarer
Postat av: julia ♥

Nu är dom 3 vinnarna från veckans blogg uppe.

Tryck här --> http://juliayes.blogg.se/2011/december/vinnarna-ny-chans.html

och kolla om du var en av vinnarna.

Om inte kan du anmäla dig till den nya chansen!

2011-12-03 @ 17:10:59
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0