jag är så trött! :(


Nu så har jag packat allt jag ska ha med mig imorgon!
för då ska vi klasserna tälta! :-D
typ 8d & 7f & 8e&8d och 9d & 9e tror jag att de va xD
är inte så bra att hålla koll på sånt!

första dagen efter sommarlovet var en kattastrof! jag hängde inte med ett piss! xP
hängde efter helt totalt!! men vi hade typ nån mentors sak först te lunch, och efter det
så spelade vi brändboll sen gick vi igenom allt tills imorgon! xD hehehe!!

tur att vi ska tälta tills på torsdag, så slipper jah räkna! Hhahah
men tyvärr så kommer jag inte kunna blogga sen när jag kommer hem..
för jag kommer inte kunna ha med mig någon dator, och vi får inte ha
med mobilerna! :'(
livet är hårt!
grymt sa grisen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0